Viveslan logo
27 oktober - 29 oktober 2023
602 Registered users

Forum


Con:
- Custom maps vo trackmania (mss moe ge ze de volgende keer gwn voordien al op de site zetten)

Thom, 30-10-2018 15:35

Wat was er mis met de tracks? Tracks komen allemaal uit de 20 beste tracks die er gemaakt geweest zijn.
Heb mijn best gedaan om ze niet te technisch te zoeken...
mss ligt het gewoon aan uw skill Thom? 😉

Bote, 02-11-2018 08:35

Tracks waar er geen baan is, waar je over de lucht moet rijden… Das geen race track.
Andere track, een van de eerste: Kleine jumpjes die je op een bepaalde manier moeten nemen anders stuiter je omhoog en mag je opnieuw beginnen…
Het was al een opgave om te finishen, laat staan om te racen.

Oda, 02-11-2018 08:41

Waren nochtans allemaal tracks die door de community als super goed worden gezien.
Ik heb alle tracks getest en kon in 2 maal telkens goud halen dus ik vond ze zeker niet te moeilijk 😛


Con:
- Custom maps vo trackmania (mss moe ge ze de volgende keer gwn voordien al op de site zetten)

Thom, 30-10-2018 15:35

Wat was er mis met de tracks? Tracks komen allemaal uit de 20 beste tracks die er gemaakt geweest zijn.
Heb mijn best gedaan om ze niet te technisch te zoeken...
mss ligt het gewoon aan uw skill Thom? 😉

Bote, 02-11-2018 08:35

Tracks waar er geen baan is, waar je over de lucht moet rijden… Das geen race track.
Andere track, een van de eerste: Kleine jumpjes die je op een bepaalde manier moeten nemen anders stuiter je omhoog en mag je opnieuw beginnen…
Het was al een opgave om te finishen, laat staan om te racen.

Oda, 02-11-2018 08:41

Waren nochtans allemaal tracks die door de community als super goed worden gezien.
Ik heb alle tracks getest en kon in 2 maal telkens goud halen dus ik vond ze zeker niet te moeilijk 😛

Bote, 02-11-2018 09:53

Eh ze waren niet te moeilijk, was gewoon nogal ambetant dat we het niet wisten dat het custom maps gingen zijn. 't Ging tof zijn moesten we ze nog eens kunnen oefenen op voorhand, want nu moesten we merendeels van de tijd spenderen aan het uitpluizen van de track.

Op zich vond ik de tracks wel tof. Zeker toen we naar time attack switchte, maar in cup mode werkte het niet aangezien de match stopte als er 1 finishte, dus kwam het neer op, hij die het eerst doorheeft hoe de track werkt, wint (kinda unfun).

Dus mijn advies, custom tracks ok, als je ze vooraf kan oefenen, en niet met cup mode koppelen.
geen idee wat jullie gedaan ebn om et netwerk plat te leggen maar merci om mijn steam en etc na de zak te helpen ander netwerk ist etzelfde probleem fishezz weet wel waarover ik et heb 🙁 voor de rest goe lanneke op da vuurke na natuurlijk, enkel deuren dichthouden of sluiten waar mogelijk et was nogal kou aan de gang
edit: ik moet niet meer drunk posten zeker ni met miserie waar jullie mss niet aan kunnen doen sry guys
mindere puntjes:

- Met de tent die daar stond was die tijdelijke parking en andere ingang op zich niet slecht.
Naarmate de lan vorderde gingen steeds minder buitendeuren nog van buiten open, enkel de 'deur' van de bar bleef
volledig open. Hierdoor was er in de zaal aan de kant van den bar nen ijskouden trek.
Is de deur van de hoofdingang niet blokkeren geen betere optie als enige ingang? Die sluit tenminste automatisch en zal waarschijnlijk ook niet rechtstreeks koude veroorzaken.
- Die led-wall moet peizek toch ferm gestoord hebben vo de mensn die daar net tegen plakten
- Wc's, cava maar werden vroeger al ne keer gekuist
- die consoles zijn peizek nie gebruikt geweest in die gang. gin goeie locatie vonnek.

Pluspunten:

- De microman was goe, zjuust gelijk heel vroeger. Paar goe kluchtn 🙂
- Goe om weer in't VHTI te zitten, goeie zaale
- poker en compo's
- heel goed aangeklede zaal, superveel werk gedane met die tanks oa. Indeling was best goe
- de rest is eigenlijk net zoals alsan goe in orde,
merci an de organisatie, was weer ferm in orde, content dajt na 32 edities nog alsan zie zitn, catering, voorbereiding, opkuis achteraf,...

@furrill, ge weet toch wie uw nen tafel geploaid è?
Waren er meer dronkoars dan anders? Kweet kwas jèn der van, Twas trouwens russisch thema é.
Zuipen en slav-squads doene !
Positieve kanten:
Back where viveslan belongs!
Pokercompo
Rustig in de zaal
Speedseats voor iedereen
Democratische drankprijzen

Negatieve kanten:
Oeruhn die basketbal veld naar de kloten hebben gedaan, verziekt jammer genoeg de sfeer voor iedereen wanneer de LAN wordt stilgelegd
Gasten die op de wc bril schijten terwijl ze in slaap vallen
Barf in de lavabo's van de herentoiletten
De compo's waren dit jaar minder goed net als de prijzen