Viveslan logo
27 oktober - 29 oktober 2023
602 Registered users

Forum

Beste Viveslanners,

Er zitten nu vast en zeker een aantal mensen achter hun computer, vol spanning aan het wachten tot dat hun digitale klok op 19:00 springt.
We gaan jullie niet langer in spanning laten wachten.
Bij deze is de ticketverkoop officieel geopend!

Processing payment . . . . .

De Viveslan Crew
Yo gasten, ik heb een ticket gekocht via paypal, in mijn persoonlijke store staat er betaald en zo, maar ik sta nog niet in de lijst van Seats taken 😉

Yo gasten, ik heb een ticket gekocht via paypal, in mijn persoonlijke store staat er betaald en zo, maar ik sta nog niet in de lijst van Seats taken 😉

Poele, 13-09-2018 19:28

Nu wel Poele, was vergeten aan te vinken dat et ticket ook effectief een ticket was 😉 Fixed it manually

Yo gasten, ik heb een ticket gekocht via paypal, in mijn persoonlijke store staat er betaald en zo, maar ik sta nog niet in de lijst van Seats taken 😉

Poele, 13-09-2018 19:28

Nu wel Poele, was vergeten aan te vinken dat et ticket ook effectief een ticket was 😉 Fixed it manually

boetn, 13-09-2018 19:55

Ge waart nie den enigen me da probleem Poele 😛
Tis glijk daze ons nie willen 😛
Een beetje nostalgie 😄
Een beetje problemen met de site 😛
Of heb je liever een beetje problemen met het netwerk (zoals die ene editie waar het netwerk plat lag van vrijdag 22u tot zaterdag morgen) 😉

Een beetje nostalgie 😄
Een beetje problemen met de site 😛
Of heb je liever een beetje problemen met het netwerk (zoals die ene editie waar het netwerk plat lag van vrijdag 22u tot zaterdag morgen) 😉

Fishezzz, 15-09-2018 00:33

Ja aub een lan zonder internet zoals in de goeie ouwe soviet tijd!

Kan dat geregeld worden?